Zmenené pracovné vzorce a nové spôsoby práce v hybridnom svete kladú na pracovné prostredie nové požiadavky. Kancelária by mala byť atraktívnym a udržateľným priestorom tvoriacim hodnoty, miestom, kde ľudia prosperujú a môžu podávať svoje najlepšie výkony a zároveň sa cítia dobre.
Naše dlhoročné skúsenosti v oblasti pracovného prostredia nám ukázali, že dôkladná príprava prináša úspech. Kľúčom k úspechu je zmapovanie vašich osobitných potrieb a pracovných vzorcov. To vytvorí podmienky pre dosiahnutie najvhodnejšieho a najudržateľnejšieho riešenia pre vašu kanceláriu. Dobre premyslené a naplánované pracovné prostredie, ktoré spĺňa potreby organizácie a zamestnancov, podporuje všetko, od pohody a kreativity, až po efektivitu a produktivitu. Inými slovami, je to dobrá a udržateľná investícia. Nechajte spoločnosť Kinnarps, aby vám pomohla vytvoriť dokonalú kanceláriu.
Určite konečný výsledok
Analýza potrieb Next Office® kladie základy toho, ako by malo vaše pracovisko vyzerať, aby najlepším spôsobom podporovalo organizáciu i zamestnancov.
Od nápadu k činom
Pomôžeme vám previesť výsledky analýzy potrieb do konceptu dizajnu, návrhu a reálneho pôdorysu. Prenikáme do ergonómie, funkčnosti a udržateľnosti.
Predstavíme potenciál
Prostredníctvom vlastného efektívneho logistického a doručovacieho systému vám dodáme a zariadime váš interiér podľa nákresu. Predstavíme a implementujeme prostredie, zariadenie ergonómiu a pracovné metódy tak, aby každý pochopil ich potenciál.
Vedieť je lepšie ako snažiť sa uhádnuť
Na základe analýzy vašich potrieb potom môžete priebežne sledovať, ako vaša kancelária funguje a zistiť, či sa vaše potreby zmenili.
Naša analýza pracoviska Next Office® vám pomôže zhromaždiť cenné znalosti a údaje pred samotným návrhom kancelárie. Počas práce na vízii, cieľoch a koncepte projektu povedú váš manažérsky tím naši skúsení stratégovia vďaka špeciálne vyvinutým nástrojom. Prostredníctvom workshopov, prednášok a prieskumu na webe vám potom pomôžu zmapovať potreby a pracovné vzorce a dobre premysleným spôsobom zapojiť do procesu zamestnancov. Zameriavame sa na budúcnosť a inšpirujeme vás, aby ste sa otvorili novým nápadom, ako môže vaša kancelária čo najefektívnejšie podporovať vaše každodenné činnosti.
To, čomu musíte venovať pozornosť je čas, plánovanie, zmeny riadené manažmentom a zapojenie zamestnancov do procesu zmeny. Analýza vám poskytne fakty, pevnú základňu vedomostí a kvalitatívny základ toho, ako môže byť vaša kancelária navrhnutá tak, aby čo najlepšie vyhovovala vašim potrebám.
MANAŽMENT
ZAMESTNANCI
MANAŽMENT
Podporuje vaše kancelárske prostredie prácu, ktorá vyžaduje koncentráciu, produktivitu a kreativitu?
Podporuje vaše kancelárske prostredie spoluprácu?
Podporuje prostredie vašej kancelárie pohodu pri práci?
Ako je vnímaná akustika, svetlo a kvalita ovzdušia na vašom pracovisku?
Je kancelária vhodná pre váš spôsob práce?
350
dokončených analýz pracovného
prostredia Next Office®
40,000
respondentov vo webovom prieskume
2,500
rozhovorov so zamestnancami
1,400
rozhovorov s manažérmi
5,000
hodín workshopov
1,000
hodín verejných prezentácií
o stratégii pracovného prostredia