Analýza pracovného prostredia udáva smer

Zmenené pracovné vzorce a nové spôsoby práce v hybridnom svete kladú na pracovné prostredie nové požiadavky. Kancelária by mala byť atraktívnym a udržateľným priestorom tvoriacim hodnoty, miestom, kde ľudia prosperujú a môžu podávať svoje najlepšie výkony a zároveň sa cítia dobre.

Potrebujete pomoc s vašou kanceláriou?

Kontaktujte nás

Naše dlhoročné skúsenosti v oblasti pracovného prostredia nám ukázali, že dôkladná príprava prináša úspech. Kľúčom k úspechu je zmapovanie vašich osobitných potrieb a pracovných vzorcov. To vytvorí podmienky pre dosiahnutie najvhodnejšieho a najudržateľnejšieho riešenia pre vašu kanceláriu. Dobre premyslené a naplánované pracovné prostredie, ktoré spĺňa potreby organizácie a zamestnancov, podporuje všetko, od pohody a kreativity, až po efektivitu a produktivitu. Inými slovami, je to dobrá a udržateľná investícia. Nechajte spoločnosť Kinnarps, aby vám pomohla vytvoriť dokonalú kanceláriu.

1_EN.png

Analýza

Určite konečný výsledok

Analýza potrieb Next Office® kladie základy toho, ako by malo vaše pracovisko vyzerať, aby najlepším spôsobom podporovalo organizáciu i zamestnancov. 

2_EN.png

RIEŠENIE INTERIÉROVÉHO DIZAJNU

Od nápadu k činom

Pomôžeme vám previesť výsledky analýzy potrieb do konceptu dizajnu, návrhu a reálneho pôdorysu. Prenikáme do ergonómie, funkčnosti a udržateľnosti.

3_EN.png

IMPLEMENTÁCIA

Predstavíme potenciál

Prostredníctvom vlastného efektívneho logistického a doručovacieho systému vám dodáme a zariadime váš interiér podľa nákresu. Predstavíme a implementujeme prostredie, zariadenie ergonómiu a pracovné metódy tak, aby každý pochopil ich potenciál.

4_EN.png

Follow-up

Vedieť je lepšie ako snažiť sa uhádnuť

Na základe analýzy vašich potrieb potom môžete priebežne sledovať, ako vaša kancelária funguje a zistiť, či sa vaše potreby zmenili.

Analýza pracoviska Next Office®

Naša analýza pracoviska Next Office® vám pomôže zhromaždiť cenné znalosti a údaje pred  samotným návrhom kancelárie. Počas práce na vízii, cieľoch a koncepte projektu povedú váš manažérsky tím naši skúsení stratégovia vďaka špeciálne vyvinutým nástrojom. Prostredníctvom workshopov, prednášok a prieskumu na webe vám potom pomôžu zmapovať potreby a pracovné vzorce a dobre premysleným spôsobom zapojiť do procesu zamestnancov. Zameriavame sa na budúcnosť a inšpirujeme vás, aby ste sa otvorili novým nápadom, ako môže vaša kancelária čo najefektívnejšie podporovať vaše každodenné činnosti.

To, čomu musíte venovať pozornosť je čas, plánovanie, zmeny riadené manažmentom a zapojenie zamestnancov do procesu zmeny. Analýza vám poskytne fakty, pevnú základňu vedomostí a kvalitatívny základ toho, ako môže byť vaša kancelária navrhnutá tak, aby čo najlepšie vyhovovala vašim potrebám.

Toto získate vďaka konceptu Next Office®

Situačná analýza

  • Hodnotenie ako vaša súčasná kancelária podporuje vašich zamestnancov
    v oblasti:

    • Produktivity a kreativity
    • Spolupráce
    • Pohody pri práci
    • Akustiky, osvetlenia a kvality ovzdušia

Pomoc na ceste k zmene 

  • Z pohľadu manažmentu
  • Z pohľadu zamestnanca
  • Zapojenie a onboarding
  • Odporúčania zahrňujúce pracovné metódy a fyzické prostredie

Plánovanie priestoru

  • Typy priestorov
  • Počet priestorov
  • Čo ktorý priestor obsahuje
  • Počet m² jednotlivých priestorov a celková rozloha

Kľúčové aktivity analýzy

Vízia
& ciele

progress-01.png

MANAŽMENT

  1. 1. Start-up míting 
  2. 2. Prednáška Úspešné a udržateľné kancelárie
  3. 3. Workshop vízia, ciele & stratégia
  4. 4. Koncepcia
  5. 5. Projektový a časový plán
  6. 6. Rozpočet

Zmapovanie
& zapojenie

progress-02.png

ZAMESTNANCI

  1. 1. Prednáška Úspešné a udržateľné kancelárie
  2. 2. Informácie a zapojenie sa
  3. 3. Mapovanie pracovných metód a potrieb
  4. 4. Workshopy
  5. 5. Rozhovory
  6. 6. Štúdie inšpiratívnych prostredí
  7. 7. Prieskum na webe
  8. 8. Prieskum obsadenosti

Výsledky
& odporúčania

progress-03.png

MANAŽMENT

  1. 1. Zhrnutie vo výslednej správe
  2. 2. Rozhodnutie o ďalšom postupe
  3. 3. Plánovanie priestoru
  4. 4. Odporúčania rozmiestnenia
  5. 5. Kvalitatívna základňa pre návrh priestoru a výber interiérového riešenia

Otázky, ktoré treba zvážiť pri zmene pracovného prostredia

Podporuje vaše kancelárske prostredie prácu, ktorá vyžaduje koncentráciu, produktivitu a kreativitu?

Podporuje vaše kancelárske prostredie spoluprácu?

Podporuje prostredie vašej kancelárie pohodu pri práci?

Ako je vnímaná akustika, svetlo a kvalita ovzdušia na vašom pracovisku?

Je kancelária vhodná pre váš spôsob práce?

Váš budúca kancelária Next office je v dobrej spoločnosti

350

dokončených analýz pracovného
prostredia Next Office®

40,000

respondentov vo webovom prieskume

2,500

rozhovorov so zamestnancami

1,400

rozhovorov s manažérmi

5,000

hodín workshopov

1,000

hodín verejných prezentácií
o stratégii pracovného prostredia