KINNARPS PODPORIL PROJEKT TVORBY NOVÝCH KANCELÁRIÍ FORBES

Pri uvažovaní nad novými priestormi mediálnej značky Forbes na Slovensku sa vydavateľstvo nechalo inšpirovať svojim citátom „Návod na úspech“. Cieľom Forbes je ľudí inšpirovať, motivovať, zapáliť iskru a nadšenie pre úspech. Tak tomu bolo aj pri tvorbe ich nového priestoru.

„Predstavovali sme si celý proces vzniku obsahu a príbehov, ktoré pravidelne zhmotňujeme do časopisu, obsahu na forbes.sk a podujatí. Nové priestory mali byť továrňou, kde sa stretávajú návody a nápady na úspech. Rozhodli sme sa preto celý pôvodný priestor nových kancelárií, typický množstvom použitého sadrokartónu industrializovať, aby sme tak vytvorili základ pre vizuálny pocit továrne nápadov. Priznali sme stropy so vzduchotechnikou, elektrickým vedením, zvýšili svetlú výšku priestoru, odhalili nosné piliere pôvodne obložené sadrokartónom, strhli sme koberce, naliali epoxidovú podlahu a zrazu sme zo strnulých kancelárií mali malú továreň s veľkorysým priestorom,“ vysvetľuje vydavateľ.

Okrem toho, že týmto nápadom sme zhmotnili základ našej práce, zároveň sme sa sami obklopili úspechom. To bol ďalší a veľmi dôležitý cieľ pri realizácii nových priestorov. Po 7 rokoch existencie značky Forbes na Slovensku sme ako majitelia mali pocit, že najlepší spôsob ako sa s teamom posunúť vpred je umiestniť ho do priestoru, ktorý je stelesnením úspechu, boja o jeho dosiahnutie so všetkými dobrými aj zlými chvíľami tak ako to častokrát opisujeme v našich príbehoch. S odstupom viac ako jedného roku máme pocit, že sme na dobrej ceste.

Forbes

Do novovzniknutého priestoru boli vzhľadom na nový, industriálny výraz zvolené interiérové prvky s čistými, neutrálnymi líniami. Ako pracovné stoličky k dlhému benčovému stolu rady Nexus boli použité stoličky Monroe v chrómovom, elegantnom prevedení. Tento priestor je  vyhradený pre printovú i onlinovú redakciu, ktorá spoločne tvorí obsah produktov Forbes.

V publishing časti sa nachádzajú pracoviská pre ľudí, ktorí pracujú buď samostatne alebo v menších skupinách, teda majú stoly po dvoch či troch. Stoly sú doplnené akustickými paravánmi Indus, ktoré tlmia hluk z okolia, keďže v tejto časti vydavateľstva sa viac telefonuje a prichádza do styku s ľuďmi.

Do priestoru kancelárie vydavateľov typicky modrej farby Forbes, boli opäť umiestnené stoličky Monroe, spolu s výškovo nastaviteľným okrúhlym konferenčným stolom Hal značky Materia.

Súčasťou priestoru je aj „akváriová“ zasadačka vytvorená kombináciou skeletu z oblúkových hranolov a lexanu, ktorý plní úlohu steny a spôsobom svojho prevedenia je na Slovensku unikátom. Zasadačku dopĺňajú rokovacie stoličky Embrace a okrúhly rokovací stôl Multicom.

Vo finále vznikol priestor, ktorý maximálne prezentuje náš vlastný brand, je zároveň už spomenutým showroomom nášho obsahu a DNA. Dáva nám ako vydavateľstvu možnosť sa v ňom cítiť ako jedna firma, kde všetci ťaháme za jeden povraz a máme možnosť sa inšpirovať z príbehov iných.

Forbes

Nové kancelárie boli postavené, zariadené a dekorované v spolupráci so slovenskými výrobcami, dizajnérmi, malými i väčšími podnikateľmi. Produkty Kinnarps ich svojím škandinávskym dizjanom dopĺňajú.

 

Foto: Alexandra Timpau

Zdroj: Forbes Slovensko

Produkty

Nexus

Nexus

34 Colours | 5 Varianty

Monroe

Monroe

315 Colours | 8 Varianty

Embrace

Embrace

335 Colours | 24 Varianty

Multicom

Multicom

35 Colours | 46 Varianty

Hal

Hal