Prípad : FRANCÚZSKA VLÁDNA ADMINISTRATÍVA

Projekt:
Francúzska vládna administratíva

Počet zamestnancov:
250

Počet pracovných miest:
250

Ukončenie:
2021

Fotografie:
Alexis Paoli

FRANCÚZKE VLÁDNE ODDELENIA MENIA KANCELÁRIU

V Paríži Kinnarps vytvoril kancelársky koncept pre niektoré z inštitúcií, ktoré pracujú pre francúzsku vládu. Tieto inovatívne pracoviská boli vytvorené na základe požiadaviek ich používateľov s ohľadom na efektivitu a pohodu pri práci. Očakávania súvisiace s výmenou nábytku sa týkali lepšej ergonómie pre zvýšenie pohodlia zamestnancov a úplne nového dizajnu pre zmenený vzhľad priestorov.

Klientovi sme pomohli premyslieť riešenia pre určité oddelenia, ktoré sa vzájomne prepojili s cieľom podporiť a vytvoriť nové dynamické interakcie. Práve preto v Kinnarpse zdôrazňujeme výhody vytvárania priestorov „na mieru“,  ktoré sa prispôsobia každému typu pracovnej požiadavky. Existuje veľa faktorov a každý používateľ má svoje vlastné potreby a očakávania. Preto sa vždy snažíme maximálne vyjsť v ústrety každému.     

Sloboda, ktorú nám klient ponechal, znamenala, že sme mali možnosť vyjadriť pravú podstatu našej práce v Kinnarpse, napríklad aj použitím množstva farieb a tvarov pre vytvorenie vhodného, praktického a príjemného prostredia.

Nové usporiadanie priestoru rešpektuje potreby konkrétneho pracovníka podľa vykonávanej práce. Okrem toho sme zriadili spoločné priestory s vysokými stolmi a stoličkami.

PROBLÉM:

Požiadavky stanovené klientom boli väčší priestor, viac svetla a priateľská atmosféra, ktorá povzbudí ľudí k tomu, aby sa poprechádzali, porozprávali a vzájomne spolupracovali, a aby  vykonané zmeny boli v súlade s touto pozoruhodnou nehnuteľnosťou.

RIEŠENIE:

Prerobili sme rozmanité priestory, pričom každý sme prispôsobili dispozícií daného priestoru tak, aby vyhovoval konkrétnym potrebám. Takto sa nám podarilo dosiahnuť výsledok, ktorý spĺňa očakávania našich klientov. Skutočne sme využili krásu a jas priestorov, aby čo najlepším spôsobom vynikol nábytok, a zároveň tým poskytli zamestnancom pohodlie, ktoré potrebujú.

OTVORENÝ PRIESTOR PRE FORMÁLNE STRETNUTIA

PRIESTOR PRE NEFORMÁLNE STRETNUTIA

Stôl Hal, Neo Lite barové stoličky, guľovitá sedačka Boullée a sedačka Spino – všetky vo veľkom, presvetlenom, otvorenom priestore. Toto miesto je pozoruhodné veľkým priestorom, ktorý je k dispozícii. Rozmiestnenie nábytku nabáda zamestnancov, aby sa sadli a začali konverzovať. 

REŠTAURÁCIA

Masívny dubový stôl so stoličkami Neo Lite. Táto stolička je k dispozícii s opierkami na ruky alebo bez nich, v niekoľkých prevedeniach rámov a s výberom materiálu čalúnenia. Tu sa objavuje v štyroch farbách a jeho čistý štýl a geometrické tvary vytvárajú pútavý dizajn.

PRIESTOR NA RELAX

Pohovka Crest v bordovom zamate je rovnako pohodlná ako krásna. Jej látku a farbu je možné prispôsobiť, vďaka čomu je ideálnym kúskom do mnohých typov priestorov, ako sú vstupné haly, čakárne alebo lounge.

Pracoviská v zdieľanom priestore využívajú mnohí ľudia, preto bolo potrebné použiť multifunkčný nábytok. Niektorý je určený na dlhodobú prácu vyžadujúcu koncentráciu, iný zas na krátke úlohy, napríklad projektovú prácu. Zastávame názor, že používanie stoličiek by malo byť intuitívne a rôzne typy priestorov je potrebné prispôsobiť rôznym spôsobom vykonávania práce.

KINNARPS PROJEKT MANAŽÉR

ZÁVER:

Cieľom bolo vytvoriť profesionálne pracovné prostredie s vysokokvalitným nábytkom a zameraním sa na flexibilné riešenia, ktoré ľudí spoja.

Priestory určené na prácu sú zariadené nábytkom, ktorý ponúka rozličné funkcie. Niektorý je určený na prácu, ktorá vyžaduje koncentráciu, zatiaľ čo iný na krátkodobé stretnutia alebo prácu na projektoch.

Otvorené priestory, reštaurácia aj pracovné zóny, boli zariadené rôznymi spôsobmi. Vytvorená bola kancelária, ktorá poskytuje pozitívnu dynamiku a flexibilitu prechodu od interakcie k individuálnej práci.

Výsledkom je flexibilný a zároveň všestranný interiér, ktorý sa zameriava na udržateľné riešenia a využíva odolné materiály, ktoré zabezpečujú útulnú atmosféru a akustické pohodlie.