Prenájom vám poskytuje väčšiu kontrolu nad vašimi investíciami v porovnaní s trvalým nákupom nábytku. Okrem toho nebudete musieť plytvať drahocenný čas na zostavovanie zoznamov odpisov a inventárov. Výhodou je, že môžete pridať, odstrániť alebo vymieňať nábytok kedykoľvek (napríklad pri nábore nových zamestnancov).
Vyplňte svoj interiér skvelým nábytkom bez toho, aby ste sa dotkli vlastných financií alebo úveru.
Prenajímame všetko: nábytok, koberce, tkaniny, osvetlenie a ďalšie.
Použite svoju pôžičku na iné účely, ako sú potenciálne investície a budúce obchodné príležitosti.
Leasing vám zaručuje flexibilitu. Meňte, pridajte alebo odstraňujte výrobky podľa svojich potrieb a času.
Interiérové prvky vlastní spoločnosť Kinnarps, to znamená, že vaša súvaha zostáva úplne nedotknutá.
Individuálne rizikové poistenie na všetko podľa zákazníkovej potreby, celkovo s nízkymi odmenami a navyše odpočítateľné, spojené s každým leasingom.
Zaraďte poplatky za interiér do prevádzkových nákladov.
12 mesiacov, 3 roky alebo viac. Vyberte si sami časové obdobie, ktoré najlepšie vyhovuje vašej firme.
Nájom sa stopercentne radí k odpočítateľným nákladom, a to ako daňovo, tak aj účtovne.
Môžete si nábytok kúpiť alebo predĺžiť zmluvu. Je to úplne na vás.
Ponúkame špecializované služby pre firmy, ktoré požadujú profesionalitu pri navrhovaní a vysokú funkcionalitu na pracovisku. V spolupráci s profesionálnymi a skúsenými interiérovými návrhármi tvoríme vysokokvalitné, reprezentatívne prostredia, ktoré harmonizujú s konkrétnymi požiadavkami vašej firmy. Od jednotlivých miestností až po celkový vzhľad a dojem z vášho pracovného priestoru, neprehliadneme nič.
Spolu s profesionálnymi akustickými odborníkmi vytvárame riešenia špecificky pre vašu spoločnosť. Každé pracovisko, každá budova a každý zamestnanec je jedinečný, vďaka čomu sme presvedčení, že si zaslúžia zvukový zážitok tej najlepšej kvality. Správnym umiestnením samotných ľudí, kobercov, izolácie stropov, nábytku a závesov vieme dosiahnuť príjemné vyváženie zvukov.
Aby bolo možné efektívne a pohodlne pracovať, predstavuje kvalita osvetlenia jeden z rozhodujúcich faktorov. Preto je dôležité správne do priestoru zakomponovať svietidlá a optimalizovať využitie denného svetla. Spoločne s našimi odbornými partnermi nachádzame riešenia, ktoré znižujú náklady a minimalizujú dopad na životné prostredie. Takto môže váš priestor naozaj žiariť.
Po niekoľkých rokoch nábytok a koberce stratia kvôli usádzaniu prachu a nečistôt svoju sviežosť. Skôr než investujete do nového nábytku, zvážte dôkladné vyčistenie - dokáže urobiť zázraky. V niekoľkých jednoduchých krokoch dodáme interiéru úplne nový vzhľad.
Úhľadné a čisté pracovisko má mnoho výhod. Nielen že je jednoduchšie udržať poriadok - získate taktiež príjemné pracovné prostredie a znížite riziko vzniku požiaru. Pomocou tejto služby sa bližšie pozrieme na váš pracovný priestor a postaráme sa o všetky káble.
Keď prerábate pracovné priestory, vždy sa nájdu veci, ktoré je potrebné odstrániť. Ak ich nemáte možnosť predať alebo opätovne využiť, odovzdajte nám ich a my to urobíme za vás. Vyzdvihneme čokoľvek máte a zrecyklujeme to tak, ako sa má.
zapojíme sa pri sťahovaní
Zmena sídla? Presun časti organizácie? Pre vás to môže byť jednoduché a bezbolestné. My, ako projektoví manažéri dohliadame na to, aby bol váš nábytok transportovaný z bodu A do bodu B flexibilným, nákladovo efektívnym a bezproblémovým spôsobom. Samozrejme, že s nízkym dopadom na životné prostredie.
Nevmestíte všetky veci na vaše pracovisko, ale nechcete ich ešte predať alebo sa ich zbaviť? Uskladnite prebytočný nábytok v našich skladoch. Vieme uskladniť všetko od jednotlivých produktov až po na celé kancelárske interiéry. V prípade potreby vám vieme pomôcť s dopravou do a zo skladu.
Ponúkame integrované riešenia pre pracoviská, ktoré kladú dôraz na ergonómiu a zdravie. Spolu s profesionálnymi ergonómami navrhujeme riešenia utkané na mieru práve vašej firme.
Aby sme porozumeli potrebám vášho kancelárskeho prostredia, naši špecialisti urobia pre vás dôkladnú revíziu súčasnej situácie. Prieskum pracoviska zahŕňa meranie všetkých priestorov, prístupnosť, mechanické a elektronické požiadavky a existujúce usporiadanie interiéru.
Podniková zmena vyžaduje citlivý manažment komplexných vzťahov medzi ľuďmi, technológiami a nehnuteľnosťou. Naši skúsení experti v oblasti change manažmentu vám pomôžu usmerniť rôznorodé projektové tímy, v súvislosti s relokáciou alebo zmenou pracovných postupov.
Hľadáte špecifický produkt? Mali by ste záujem o navrhnutie riešenia na mieru, podľa vašich predstáv? Alebo vás jednoducho zaujíma, čo vám vieme ponúknuť? Kontaktujte nás - sme tu pre vás!