INTELIGENTNÝ A PRAKTICKÝ SERVIS PRE VÁŠ KOMFORT

LEASING – PRENAJÍMANIE NÁBYTKU NAMIESTO KÚPY

Prenájom vám poskytuje väčšiu kontrolu nad vašimi investíciami v porovnaní s trvalým nákupom nábytku. Okrem toho nebudete musieť plytvať drahocenný čas na zostavovanie zoznamov odpisov a inventárov. Výhodou je, že môžete pridať, odstrániť alebo vymieňať nábytok kedykoľvek (napríklad pri nábore nových zamestnancov).

Kontakt

10 DÔVODOV PREČO PRENAJÍMAŤ NÁBYTOK

1

udržujte svoju likviditu

Vyplňte svoj interiér skvelým nábytkom bez toho, aby ste sa dotkli vlastných financií alebo úveru.

2

jeden obchod pre všetky potreby VÁšHO INTERIÉRU

Prenajímame všetko: nábytok, koberce, tkaniny, osvetlenie a ďalšie.

3

Nechajte VAŠU pôžičkU nedotknutÚ

Použite svoju pôžičku na iné účely, ako sú potenciálne investície a budúce obchodné príležitosti.

4

PRISPÔSOBTE VAŠU kanceláriu ZMENÁM

Leasing vám zaručuje flexibilitu. Meňte, pridajte alebo odstraňujte výrobky podľa svojich potrieb a času.

5

účtovnÁ závierkA VÁS NEMUSÍ TRÁPIŤ

Interiérové prvky vlastní spoločnosť Kinnarps, to znamená, že vaša súvaha zostáva úplne nedotknutá.

6

Zahrnuté aj poistenie

Individuálne rizikové poistenie na všetko podľa zákazníkovej potreby, celkovo s nízkymi odmenami a navyše odpočítateľné, spojené s každým leasingom.

7

Zariadenie ako mesačný náklad

Zaraďte poplatky za interiér do prevádzkových nákladov.

8

Dĺžka zmluvy závisí od vás

12 mesiacov, 3 roky alebo viac. Vyberte si sami časové obdobie, ktoré najlepšie vyhovuje vašej firme.

9

Celé náklady sú odpisovateľné

Nájom sa stopercentne radí k odpočítateľným nákladom, a to ako daňovo, tak aj účtovne.

10

Možnosti po skončení zmluvy

Môžete si nábytok kúpiť alebo predĺžiť zmluvu. Je to úplne na vás. 

ZNIE TO ZAUJÍMAVO? RADI VÁM POMÔŽEME ZAČAŤ

Kontaktujte nás

DIZAJNOVÉ RIEŠENIA

interiérový dizajn

Ponúkame špecializované služby pre firmy, ktoré požadujú profesionalitu pri navrhovaní a vysokú funkcionalitu na pracovisku. V spolupráci s profesionálnymi a skúsenými interiérovými návrhármi tvoríme vysokokvalitné, reprezentatívne prostredia, ktoré harmonizujú s konkrétnymi požiadavkami vašej firmy. Od jednotlivých miestností až po celkový vzhľad a dojem z vášho pracovného priestoru, neprehliadneme nič.

 

Kontakt

AKUSTický dizajN

Spolu s profesionálnymi akustickými odborníkmi vytvárame riešenia špecificky pre vašu spoločnosť. Každé pracovisko, každá budova a každý zamestnanec je jedinečný, vďaka čomu sme presvedčení, že si zaslúžia zvukový zážitok tej najlepšej kvality. Správnym umiestnením samotných ľudí, kobercov, izolácie stropov, nábytku a závesov vieme dosiahnuť príjemné vyváženie zvukov.

 

 

Kontakt

Svetelný dizajn

Aby bolo možné efektívne a pohodlne pracovať, predstavuje kvalita osvetlenia jeden z rozhodujúcich faktorov. Preto je dôležité správne do priestoru zakomponovať svietidlá a optimalizovať využitie denného svetla. Spoločne s našimi odbornými partnermi nachádzame riešenia, ktoré znižujú náklady a minimalizujú dopad na životné prostredie. Takto môže váš priestor naozaj žiariť.

 

Kontakt

CHCELI BY STE SA DOZVEDIEŤ VIAC O NAŠICH SAMOSTATNÝCH DIZAJNÉRSKYCH SLUŽBÁCH?

Kontaktujte nás

ZAUJÍMAME SA O VAŠE PRODUKTY V MNOHÝCH OHĽADOCH

OŽIVTE svoj nábytok čistením

Po niekoľkých rokoch nábytok a koberce stratia kvôli usádzaniu prachu a nečistôt svoju sviežosť. Skôr než investujete do nového nábytku, zvážte dôkladné vyčistenie - dokáže urobiť zázraky. V niekoľkých jednoduchých krokoch dodáme interiéru úplne nový vzhľad.

 

Kontakt

SCHOVAJTE spleť káblov

Úhľadné a čisté pracovisko má mnoho výhod. Nielen že je jednoduchšie udržať poriadok - získate taktiež príjemné pracovné prostredie a znížite riziko vzniku požiaru. Pomocou tejto služby sa bližšie pozrieme na váš pracovný priestor a postaráme sa o všetky káble.

 

Kontakt

opÄtovne Použite alebo recyklujte starý nábytok

Keď prerábate pracovné priestory, vždy sa nájdu veci, ktoré je potrebné odstrániť. Ak ich nemáte možnosť predať alebo opätovne využiť, odovzdajte nám ich a my to urobíme za vás. Vyzdvihneme čokoľvek máte a zrecyklujeme to tak, ako sa má.

 

Kontakt

POTREBUJETE POMOC PRI SŤAHOVANÍ ALEBO USKLADNENÍ VÁŠHO NÁBYTKU?

zapojíme sa pri sťahovaní

Zmena sídla? Presun časti organizácie? Pre vás to môže byť jednoduché a bezbolestné. My, ako projektoví manažéri dohliadame na to, aby bol váš nábytok transportovaný z bodu A do bodu B flexibilným, nákladovo efektívnym a bezproblémovým spôsobom. Samozrejme, že s nízkym dopadom na životné prostredie.

 

Kontakt

uskladnite váš nábytok v našom sklade

Nevmestíte všetky veci na vaše pracovisko, ale nechcete ich ešte predať alebo sa ich zbaviť? Uskladnite prebytočný nábytok v našich skladoch. Vieme uskladniť všetko od jednotlivých produktov až po na celé kancelárske interiéry. V prípade potreby vám vieme pomôcť s dopravou do a zo skladu.

 

 

Kontakt

CHCELI BY STE SA DOZVEDIEŤ VIAC O POMOCI PRI SŤAHOVANÍ A USKLADŇOVANÍ?

Kontaktujte nás

POMÔŽEME VÁM S ERGONÓMIOU, ROZUMIEME VÁŠMU KANCELÁRSKEMU PROSTREDIU A CHANGE MANAŽMENTU

Hodnotenie ergonómie

Ponúkame integrované riešenia pre pracoviská, ktoré kladú dôraz na ergonómiu a zdravie. Spolu s profesionálnymi ergonómami navrhujeme riešenia utkané na mieru práve vašej firme.

Kontakt

Prieskum pracovného prostredia

Aby sme porozumeli potrebám vášho kancelárskeho prostredia, naši špecialisti urobia pre vás dôkladnú revíziu súčasnej situácie. Prieskum pracoviska zahŕňa meranie všetkých priestorov, prístupnosť, mechanické a elektronické požiadavky a existujúce usporiadanie interiéru.

 

Kontakt

Change manažment

Podniková zmena vyžaduje citlivý manažment komplexných vzťahov medzi ľuďmi, technológiami a nehnuteľnosťou. Naši skúsení experti v oblasti change manažmentu vám pomôžu usmerniť rôznorodé projektové tímy, v súvislosti s relokáciou alebo zmenou pracovných postupov.

 

Kontakt

Sme tu pre vás.
Od začiatku až po koniec.

Hľadáte špecifický produkt? Mali by ste záujem o navrhnutie riešenia na mieru, podľa vašich predstáv? Alebo vás jednoducho zaujíma, čo vám vieme ponúknuť? Kontaktujte nás - sme tu pre vás!