vytvárame riešenia pracovných priestorov, ktoré vedú k prosperite a blahobytu

(niečo, čo robíme už viac ako 75 rokov)

SME POPREDNÝ EURÓPSKY DODÁVATEĽ RIEŠENÍ PRACOVNÝCH PROSTREDÍ

+2,300

PRACOVNÍKOV Z CELÉHO SVETA

+500

PREDAJNÝCH MIEST PO CELOM SVETE

+40

KRAJÍN PÔSOBnosti

3.8

OBRAT V MILIARDÁCH SEK ZA ROK 2015-2016

VŠETKO TO ZAČALO TÝMTO PÁROM

Zoznámte sa s našimi zakladateľmi, Evou a Jarlom Andersson.

Už v roku 1942 bol Jarl počas stretnutí so zákazníkmi úprimne zaujatý zisťovaním individuálnych potrieb a bol presvedčený o tom, že vďaka jeho odborným schopnostiam im môže poskytnúť skvelé riešenia. Evin zmysel pre detail zaisťoval, že práca bola vždy urobená precízne a všetky procesy a materiály boli udržateľné.

Jarlove a Evino dedičstvo žije aj naďalej, viac ako 75 rokov od vzniku spoločnosti. V tom istom prevratnom a empatickom duchu pokračujeme v rozpínaní hraníc v oblasti riešení pracovných prostredí, vždy poháňaní našou vášňou pre kompletné služby, inovatívne riešenia, ergonómiu, udržateľnosť, kvalitu, dizajn a v neposlednom rade odbornosť.

KINNARPS DEDIČSTVO: 7 OPORNÝCH BODOV NAŠEJ SPOLOČNOSTI

1.

  1. KOMPLETNÉ SLUŽBY

UROBIŤ VŠETKO A UROBIŤ TO DOBRE

Sme zodpovední za celý reťazec - od výroby až po dodanie a montáž priamo u zákazníka. Sme schopní dodať a zmontovať cez sto pracovných miest na zákazníka za deň. Náš montážny tím montuje a inštaluje bez toho, aby vás rušil. Objednávky v rámci Európy dodávame v priebehu 4 - 6 týždňov. Dodávame tiež celosvetovo. Každý deň opustí našu fabriku 24 plných kontajnerov s tovarom, ktorý vám zaručí úspech a pohodu na pracovisku. Náš optimalizovaný prepravný systém je výnimočný tým, že nepoužívame kartónové krabice. To nám umožňuje tovar naložiť ako puzzle a vďaka znovupoužiteľným dekám, ktoré chránia produkty, sme schopní naložiť o 50% viac produktov na kontajner ako v štandardných prípadoch v našom odvetví. Preprava je optimalizovaná pomocou pokročilého systému plánovania ciest, ktorý je napojený na výrobou. Investovali sme taktiež do moderného vozového parku, ktorý zahŕňa vozidlá šetrné k životnému prostrediu, aby sa v čo možno najväčšej miere znížil dopad na životné prostredie. Od roku 2014 sme znížili emisie o 7%.

2.

  1. INOVATÍVNE RIEŠENIA

NAVRHUJEME PRACOVISKÁ BUDÚCNOSTI

Pozrite sa okolo seba. Pracovné úlohy sa menia. Pracoviská sa menia. Ľudia pracujú z domu alebo na diaľku. Majú nové úlohy a nové zručnosti. Spoločnosti potrebujú také riešenia pracovného prostredia, ktoré spĺňa požiadavky najrôznejších kategórií zamestnancov. Myslíme vždy dopredu a pracujeme inovatívne a kreatívne, aby sme vytvorili riešenia, ktoré vydržia našim zákazníkom dlhšie ako si iní myslia, že je možné.

CHCETE VEDIEŤ VIAC O NAŠICH RIEŠENIACH PRACOVNÝCH PRIESTOROV?

Kontaktujte nás

3.

  1. ERGONÓMIA

 

VAŠE TELO - NAŠA STAROSŤ

Pri vývoji nových produktov a riešení pracovných prostredí sa vždy zameriavame na pohodu zamestnancov. Ergonómia ide ruka v ruke s holistickým dizajnom. Keď sa vytvára nový produkt, je potrebné zohľadniť všetky fyzické, kognitívne, sociálne, organizačné, environmentálne a iné relevantné faktory. Každý človek je individuálny a každý musí nájsť svoje vlastné riešenie pre pocit pohody.

4.

  1. UDRŽATEĽNOSŤ

THE BETTER EFFECT

Našou zodpovednosťou je chrániť našu planétu pre budúce generácie. Od surových materiálov, ktoré používame, až po spôsob navrhovania a výroby našich produktov. V celej našej dodávateľskej sieti volíme udržateľné riešenia. Výberom udržateľnosti prispievame k lepšiemu životnému prostrediu pre vás, aj pre celú planétu. Nazývame to The Better Effect - Lepší účinok. 

NIEKTORÉ Z NAŠICH CERTIFIKÁTOV & ZNAČIEK UDRŽATEĽNOSTI:

5.

KVALITA

S PRÍSĽUBOM KVALITY

Vďaka vlastnému testovaciemu laboratóriu, dôkladným výrobným kontrolám a medzinárodným certifikátom vám garantujeme kvalitu v celej našej produkcii, od najmenšej súčiastky až po samotný produkt. Poskytujeme vám najlepšiu trhovú záruku a kvalitu. Máme radi nové technológie a radi ich používame, no na druhej strane máme taktiež radi ručne robenú krásu. Ak tieto dve veci spojíme, dostaneme estetické výrobky, ktoré vydržia večnosť. 

6.

  1. KRÁSNY DIZAJN

S LÁSKOU ZO ŠKANDINÁVIE

Škandinávska dizajnová tradícia, zosilnená medzinárodnými vplyvmi, tvorí základnú zložku filozofie Kinnarps. Keď prvýkrát prídete do kontaktu s výrobkom Kinnarps, je to výsledok tejto unikátnej zmesi, ktorý cítite pod vašimi prstami. Máte pocit, ako by bol vyrobený práve pre vás. Správna ergonómia. Správny tvar a funkcia. Výrobok vášňe a skúseností, ktorý uzrel svetlo sveta vďaka našim osvedčeným remeselným zručnostiam.

7.

  1. ODBORNOSŤ

UĽAHČÍME VÁM ŽIVOT

Naši zamestnanci sú základom spoločnosti Kinnarps. Usilujeme sa robiť to, čo robíme najlepšie, ako vieme a posilňujeme naše tímy talentovanými ľuďmi. So šikovnými a kreatívnymi nápadmi tvoríme služby, nástroje a koncepty, ktoré zlepšujú efektivitu, a to ako pre našich klientov, tak aj pre nás. V prípade špecifických výziev disponujeme rozsiahlou sieťou externých odborníkov. So správnym človekom na správnom mieste je život pre všetkých jednoduchší.

NIEKTORÍ Z NAŠICH KLIENTOV:

MÔŽE VÁM NÁŠ ODBORNÍK S NIEČÍM POMÔCŤ?

Kontaktujte nás

PRÍBEH NAŠEJ SPOLOČNOSTI: CESTA, KTORÁ NÁS PRIVIEDLA AŽ SEM

1940's

NA ZAČIATKU BOLI JARL A EVA

Eva a Jarl Andersson založili spoločnosť Kinnarps v roku 1942 s dvomi zamestnancami. Spočiatku sa nábytok vyhotovoval predovšetkým na objednávku, najmä pre architektov. V roku 1943 začal Kinnarps dodávať roletkové skrinky do švédskych vládnych úradov a o tri roky neskôr bola so švédskou vládou podpísaná prvá zmluva. Od toho momentu sa spoločnosť Kinnarps stáva lojálnym dodávateľom riešení pracovných priestorov pre verejný sektor.

1950's

KINNARPS AKO HO POZNÁME

Kinnarps investoval do svojho prvého kompletného sortimentu kancelárskeho nábytku a v roku 1952 vyhotovil prvý katalóg. Nová fabrika poskytovala priestor pre expanziu výroby stoličiek. V roku 1959 začal Kinnarps dodávať nábytok vlastným prepravným vozidlom a zároveň sa nábytok montoval priamo v zákazníkovej kancelárii, aby sa zaručila kvalita dodania až ku zákazníkovi. Vďaka tomu, že sa produkty balili do znovupoužiteľných diek, zredukoval sa odpad a do vozu tak bolo možné naložiť viac produktov.

1960's

NÁRAST SPOLOČNOSTI A PRVÝ SHOWROOM

Na začiatku roku 1960 spoločnosť zamestnávala 34 pracovníkov a ročný obrat činil 2 milióny švédskych korún. V roku 1968 spoločnosť otvorila svoj prvý showroom v Štokholme. V šesťdesiatych rokoch sa zvýšil sortiment produktov a Kinnarps začal s výrobou na objednávku.

1970's

MEDZINÁRODNÁ EXPANZIA

V roku 1973 sa do vedenia spoločnosti dostal Henry Jarlsson, Evin a Jarlov najstarší syn. Kinnarps v roku 1974 expandoval do Londýna a etabloval sa na tamojšom exportnom trhu. V roku 1977 Kinnarps zakúpil lis na výrobu brikiet z dreveného odpadu. Brikety znížili používanie vykurovacieho oleja a pri ich výrobe sa využíval odpad z dreva, ktorý vo fabrike nevyhnutne vzniká.

1980's

ROZŠÍRENIE SORTIMENTU

V polovici osemdesiatych rokov sa spoločnosť rozhodla investovať do novej a komplexnej rady nábytku. K základnému sortimentu sa pridávajú pohovky, kreslá a konferenčný nábytok. V tejto dekáde kúpil Kinnarps subdodávateľa Granstrands a investoval do novej fabriky v Skillingaryde, v južnej časti Švédska. Kinnarps v roku 1980 predstavil do výroby UV lak bez obsahu rozpúšťadiel a bol tak schopný poskytnúť tvrdé, odolné povrchy bez poškodenia životného prostredia. Od roku 1980 sme znížili počet emisii o 90% vďaka tomu, že ekologické inovácie tvoria ústrednú časť nášho obchodného modelu.

1990's

CERTIFIKÁTY & ZODPOVEDNOSŤ

V roku 1991 Kinnarps vyvinul a vyrobil prvý elektricky nastaviteľný stôl, ktorý ponúkol alternatívne pracovné polohy pri práci. V roku 1993 sa Kinnarps stal prvým výrobcom nábytku vo Švédsku, ktorý obdržal certifikát systému riadenia kvality ISO 9001. O štyri roky neskôr, v roku 1997, spoločnosť získala certifikát systému environmentálneho riadenia ISO 14001. V tom istom roku sa Kinnarps stal členom EU Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS). Počas deväťdesiatych rokov spoločnosť spolupracovala s dodávateľom Reiners a v roku 1999 sa Reiners pripojil do Skupiny Kinnarps.

2000's

OCENENIA  A AKVIZÍCIE

Na začiatku 21. storočia spoločnosť vyhrala dve ocenia: „The Balanced Scorecard Hall of Fame Award“ a „Competence Company of the Year in Sweden“ (Firma roka vo Švédsku). Spoločnosť sa naďalej etablovala na mnohých nových trhoch a získala dizajnérske nábytkové spoločnosti Klaessons, Materia a Skandiform. V roku 2007 predstavila spoločnosť štyri nové produktové rady, čo predstavovalo najväčšie uvedenie na trh v histórii spoločnosti.

SÚČASNOSŤ

POPREDNÝ EURÓPSKY DODÁVATEĽ PRACOVÍSK

Skupina Kinnarps má približne 2 300 zamestnancov naprieč celou Európou. Spoločnosť v súčasnosti ponúka nábytok pre všetky typy pracovísk: cez otvorené kancelárie, manažérske kancelárie a uzavreté jednotky, po konferenčné, školiace a zasadacie miestnosti, kantíny a reštaurácie, recepcie a oddychové zóny a tiché miestnosti. Súčasťou našej organizácie je tím, ktorý sa zaoberá výhradne výskumom a vývojom budúcich trendov. Ich cieľom je vytvoriť technológie pre budúce pracovné prostredia. Stručne povedané, Kinnarps ponúka interiérové riešenia pracovných prostredí pre kancelárie a verejné priestory.

NAVŠTÍVTE NÁS V KINNARPS A ZAŽITE HISTÓRIU AJ SÚČASNOSŤ

KINNARPS MÚZEUM

Vstúpte do sveta Evy a Jarla a spoločnosti Kinnarps v roku 1942. Pozrite sa, ako veci robili oni, aké technológie využívali a aké riešenia dosiahli. Tu to všetko začalo!

SHOWROOM CENTRÁLY KINNARPS

Nazrite do budúcnosti riešení pracovných prostredí. Showroom  Kinnarps je nie len showroomom, ale aj vlastným pracovným priestorom. Práve tu skúšame nové nápady a meriame ich účinky v priebehu času. Tu je miesto, kde všetko začína!

CHCELI BY STE NÁS V KINNARPS NAVŠTÍVIŤ A VYDAŤ SA S NAMI NA PREHLIADKU?

Kontaktujte nás

SME TU PRE VÁS.
OD ZAČIATKU AŽ PO KONIEC.

Hľadáte špecifický produkt? Mali by ste záujem o navrhnutie riešenia na mieru, podľa vašich predstáv? Alebo vás jednoducho zaujíma, čo vám vieme ponúknuť? Kontaktujte nás - sme tu pre vás!